Wednesday, August 26, 2009

Berjimat di bulan puasa: Tak mustahil. :D

Tadi lepas balik dari 2 Way Centre kitorang actually decide untuk singgah di bazar kat Times Square (Penang) tapi masa nak carik parking aku tengok dari jauh macam tak seberapa je. Akhirnya semua sepakat tak jadi singgah. Aku end up ke belakang hospital besar je macam biasa. Kali ni aku sendirian sebab awek kat rumah, takde lecture petang (aku tolong belikan untuk die). Seperti tahun lepas, gerai and makanan almost the same je. Even their location of gerai pon sama. Nothing interesting/new to try. Lepas beli nasik ayam utk si dia (that's just one of the things she asked :P), aku pegi beli nasik campur. Nasik ngan ayam seketul ngan ati masak kicap ngan togey sums up to just rm4.20. Not bad ek? Tambah air rm1. So in the end aku hanya spend rm5.20 je untuk buka pose ari ni :P Nampak gaya nya aku akan selalu buat camni la :D (by the way food for my dear totaled up to about twice of what I paid. Go ahead and make a guess on what I bought for her hehe)

See you!

No comments:

Post a Comment